Dop

Idag sjöng vi på ett dop. Eller två var det faktiskt. En som skulle döpas hette William Stig. :P Värsta coolt. Haha. Fast vi fick vänta aslänge hela tiden och prästen pratade och pratade. Men men. Sedan var det loppmarknad på Nordhemsskolan men jag gick aldrig dit. Däremot gick jag från Hagakyrkan till Centralen och då kom jag på att alla emos (eller vad det nu är för någonting) är verkligen inte så orginella som de verkar vilja vara. För mellan Grönsakstorget och Nordstan såg jag fyra stycken, tre tjejer och en kille, med svart hår ner för ögonen (vissa med rosa slingor) och med en grå-svart-randig tröja md luva. Hur orginell får man lov att vara? Haha, jaja, så länge de mår bra så är det väl helt okej.

Sedan köpte jag en rosa kjol med stjärnor och hjärtan och moln och all möjlig shit på. Kalasfin. På bussen hem träffade jag Johan O som gick i min klass på högstadiet fast han sa ingenting. Och andra sidan sa han ingenting när vi gick i samma klass heller, så där har vi väl orsaken. Haha. Men han hade blivit värsta coolingen nu.
 


Har just sett på filmen Förortsungar. Så himla bra. Och Gustaf Skarsgård är snygg :) Och sånt hår som tjejen i filmen har, sånt vill jag med ha. Värsta fin <3

image36 Fina tjejen och Gustaf :P


Ikväll är det Playa del sol på tv och det ska jag så klart se. Älska Linn där :D haha. Hon är helt blåst, men det är det som är så kul. Sedan ska jag prata med Ed för han är bäst :).  Och Niklas bara dillar sin goja. Haha. orka att han inte vet någonting, jaja. Och vet alla? DET ÄR BARA 5 DAGAR KVAR TILLS JAG SKA TILL STOCKHOLM <3 Och då ska både Puke Pie och Jamie Jewell ha spelning. Weiiie. Askalas. Nu behöver jag prata med Angelica. Har masssssor att säga dig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback