:)

Idag har det varit en bra dag tror jag, förutom att Ed är på Irland då. I förmiddags ringde en kvinna till mig och sa att hon läst min krönika i GP och att hon tyckte precis som jag och att jag var en klok tjej :P . De ni! Jag är KLOK! Haha. Så sa hon att jag skulle komma långt i livet och att jag var jätteduktig. Haha.

Sedan var jag på körrep i tre timmar. Och bussen var helt överfull så den var försenad så jag kom försent. Sedan skulle jag ta 18.25 bussen hem och då slutade vi tidigare så jag fick vänta 1½ timme på terminalen. Varför går det inga regelbundna bussar till Orust? Hrm... Dagens i-landsproblem?

Och när jag kom hem låg det en signerad The Ark-skiva här från Jennie. Du är så bäst <3 Taaack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback