Fredag den 13:e

Och min bror kom in på musiklinjen på Donnergymnasiet! Duktiga honom <3 och så hade han 200 poäng mer än intagningspoängen på Sinclair :)

Det var kalasbra, men annars har det inte vart sån bra dag. Jag sov 4 timmar i natt och åkte till skolan i morse, slutade halv 11, jävla slappa skola, det är ju som att läsa på distans. Sedan slog jag i mitt knä och fick skitont och nu har Willow klippt sig. Tycka inte om fredag den 13:e.

Jag är värsta kändis :) haha. Det är en tjej som har skrivit på sin blogg att jag har fel i min krönika. Men det gör ingenting. Hon var lite för seriös. Hehe. Hon tyckte om rosa, smink och mode och sånt. Vi är nog inte så lika. Så det gör ingenting. Fast hon är säkert också snäll. Om hon inte snackar skit :).
http://emelle.blogg.se/1175720202_tjejsnackskitsnack.html

Idag såg jag på tre program samtidigt. Det var ganska jobbigt. Såg Talang 2007 och det var en sjuuuukt liten tjej som sjöng skitbra. Hon var 11 år eller något.  Det är så konstigt med alla barnstjärnor som blir kända. För då kommer oftast några äldre och säger "Hon kan inte sjunga, hon sjunger som ett barn." och det är ju två helt olika saker. Att kunna sjunga och att sjunga som ett barn. Dom är ju barn.

Kommentarer
Postat av: Alex

tjosan :)
Tycker att den tjejen var lite knasig. Om man inte får generalisera lite så blir det väldigt svårt att säga något alls, och jag tycker ju att du har rätt. Mina killkompisar snackar inte lika mycket skit och de tjejer som umgås mycket med killar snackar mindre sakit än de som stänger in sig i sin värld där allt är en tävling om killar och skönhet och bäst-på-allthet.
Puss på nosen! /Glitt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback