Photoshopdag

Idag har det varit megavarmt, nästan för varmt för att vara sommar. Haha. Eller så är det jag som har för mycket kläder på mig. Haha. För det har jag, tycker till och med jag. Christopher sa igår att "Fan va jobbigt det måste vara att ha sex med dig, man måste bara ta av och ta av och ta av och ta av..." Hehe.

Hade photoshop idag. Hata! Skulle göra en beskrivning med bilder hur man frilägger en bild i programmet. Jag satt med det typ en timme och allt bara sket sig så då gav jag upp. Och i matten skulle vi räkna 6 tal (på 80 minuter). "Va lätt" tänkte jag och satt kvar ensam nästan när lektionen var slut med tre tal kvar. Nee, det var helt enkelt ingen bra dag idag. Haha. Sedan när jag kom till Stenungsund och mamma hade slutat så hon skulle hämta mig. Då hade hon GLÖMT mig och åkt hem själv! Tack mamma! Men hon fick åka tillbaka igen. Haha.
Men lite bra dag var det för Ed kom hem från Irland idag. Weiiiiie. Han ringde mig nyss. <3 . Inte långt kvar nu...

Jag var och lämnade likör hos Isa just. Hon blev jätteglad och gav min mamma bröd som hon bakat själv. :) Jättegott. Sofia har växt om mig nu. Värsta tyket. Men jag kommer föralltid vara överhuvudet även om hennes huvud är över mitt. Haha. Och Erik har brutit benet :(. Stackars lille. Inte kul att gå i gips när man är så liten. Han hade hela foten gipsad, utom tårna, och ända upp till låret.

På lördag har vi konsert. Måste öva, för jag var inte på den extra körövningen idag. Hoppas Johanna förlåter mig. :). Och på tal om musik tycker jag att alla ska gå in och lyssna på när min bästaste bror spelar <3
http://www.myspace.com/magnusheielekeborgbananaband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback