THE ARK <3

Igår var jag och Magnus och såg The Ark i Trädgår'n i Göteborg. Älska <3 . Weiiie. Så bäst dom är! Och Ola Salo är ju såååå snygg. Hehe. Tog 122 kort :) Men det är ju faktiskt ett måste.


image42
   

Efteråt träffade jag Eva i Nordstan. Hon skulle till Slottskogen och på Centralen träffade jag Mimmi och hennes look-a-like-Ola-Salo-pojkvän. Men han gillade inte att va lik Ola Salo. Otacksamma jävel :) Haha. (Förlåt Mimmi ;P) men att vara lik Ola Salo är en Jävla komplimang kan jag säga dig :P.

Bussen gick inte förrs om 1 ½ timme typ och det var asmycket folk. Så satt det en tjej på bussen med en röst som skar genom sten typ. (Ni som klagar på min röst kan lägga ner nu). Så satt hon och pratade med en israelisk kille som var värsta artisten och hade ascoolt krulligt svart hår. Älska <3. Bredvid mig och Magnus satt tre fjortiskillar och drack öl och klagade på tjejen och sa att hon skulle hålla käften, men bara såpass lågt att bara de själva kunde höra. Då sa jag till dem och de blev jättesnälla sedan. Haha.

Och Angelica har krockat. :( Gumman min finaste. Stackars bästa. Krya på dig jättejättemycket. Jag älskar dig!



Vad kallar man en brunett mellan två blondoner?
.

Tolk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback