Weiie

Idag är det en bra dag förutom att det är så kallt. Men nu har jag fått VG på tre uppgifter i engelskan:D Weiiiiie. :P Då kommer jag säkert få Godkänt i slutbetyg sedan :). Är så glaaad. Och Göteborgsposten har publicerat min krönika i dagens tidning: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=484&a=337242 :)
Nu är jag i Varberg och mitt hår är jättekrull. :P Sedan ska jag in till Göteborg och träffa Oskar. Han har varit i Värmland och i helgen ska han till Italien värsta länge, men idag har han tid att träffa mig. Askalas. Han var inte med hos Alex i fredags. Det var tråkigt för jag vart så arg när ja var där. Inte bra.

Imorgon är det sista föreställningen i Ellös. Den ska jag se. Hehe. Har sett värsta många nu:) Men imorrn är det bara jag, pappa och Magnus hemma och de ska på fest sedan och då vill inte jag vara ensam hemma. Jättetråkigt ju. För hur kul är det att sitta vid datorn och i telefon hela kvällarna? Beror ju i och för sig på vem man pratar med ;) men i längen så palla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback