Heja Bamse

Idag gjorde jag, William och Filip Hammar väääärldens grymmaste låt i Garageband. En rapp-pianoverion av bamse med beatbox. Vi ägde sååå lätt.

Fast först hitta vi inte salen. Svårt menar jag. Skolan är mindre än mitt hus typ :P. Men jag, William, Filip Hammar, Mimmi och Mikaela satt och väntade på att vi skulle börja. Så börja vi inte och ALLA i klassen var försvunna. Vi bara "hjälp" så ringde lärarna till honom för de var ju nästan anmälda försvunna. Men så satt de i rörlig bildsalen och lärde sig massa. Och vi lärde oss ingenting, eftersom vi kom för sent. och ÄNDÅ gjorde vi bästa låten. Haha


Sedan var jag med Marcus. Ja, vad ska man säga? Finns inget att säga om det.

Och Mimmi är faktiskt bäst :$


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är ju bara bäst Linn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback