Shoppat


Måste lägga upp denna bilden för den är så rolig (klicka på den för större). jag är världens bästa fotograf och känner världens bästa modeller. Men jag säger inte vilka de är. För de gillar nog inte att jag lägger upp den här :p



Var på skrivarkurs igår. Hehe. Det var ganska skoj. Fast det är konstigt att jag aldrig gör som man ska. Man lär dig väl...

Och hittade världens sötnöt-klänning idag som jag bara var tvungen att köpa. Haha. Skulle köpa svarta kläder till gudtjänsten på söndag (låter som jag är värsta kristen hahahaha) men jag hittade bara massa annat gulligt.

Jag såg en tjej på bussen idag. Och sedan när jag tittade en gång till noga så var det en kille. Jag bara "hjälp" . Men sedan kollade jag snabbt igen och då var det en tjej. Jag funderade och funderade men kom inte på något vettigt. Vi gick av samtidigt. Den gick som en tjej lite, men den hade nästan inga bröst. Undra om det var en tjej eller en kille. Jag kom aldrig fram till något bra svar.

Klänning Min klänning <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det ser ut som Viljam har smink på sig XD
Och du är ond

Postat av: Linn

Jag vet :( David sa idag att jag var ond .
Haha jaa men du är sötast :)

2007-02-28 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback