Schtunk

image62
Nu har jag jobbat i två helger. Sista helgen var riktigt trevligt med sol och varmt väder. Och så var det Wheels and Wings i Varberg. Sjukt mycket raggers, men det var trevligt. Fick till och med hjälp på jobbet utav tre snälla onyktra killar. Tack :) Det gick tredubbelt så fort. I fredags mådde tältet inte bra så vi fick ta ner en bit och åka med det till skräddaren, men sedan gick allt som på räls

Jag och Jenny döpte vårat café till Ett två trevligt schtunkcafé :) riktigt fyndigt tyckte vi. Haha. Biljetterna har såltsa riktigt bra men jag tycker att ni som inte kommit och tittat ska dra iväg med er till Ullmansplatsen eller Turistbyrån i Varberg och köpa biljetter. Riktigt bra. 2x Shakespeare

www.schtunk.se

Helgens citat: "Jag visste inte att det kunde vara såhär kul att vika filtar." /onykter ungdom på wheels and wings

image63

























*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback