Fly Me har gått i KK

Linn och Mimmi

Idag köpte Jag och Mimmi ett rosa paraflax. Det fanns en visselpipa med också. Undra varför? Om det regnar behöver man ju ingen pipa. Bara när man ramlar överbord på en båt, men då behöver man å andra sidan inget paraflax. Jaja, det var gulligt i alla fall. Jag och Mimmi är gulliga. Och på måndag fyller hon 17 :). Sedan åkte jag hem. Bussen var inte full som jag trodde. Men ALLA satt på varsitt säte. Så det fanns inga lediga två-säten som jag ville. Så jag fick sitta bredvid en tjej. Men hon sov. Sedan blev det ett två-säte ledigt. Men det är ju ohyffsat att flytta sig men tjejen sov fortfarande så hon märkte inget tror jag.
Så handlade jag med mamma. Och på Aftonbladets framsida stod det "Flygbolaget Fly Me gick i konkurs i morse - tusentals drabbade" Och det var lite tur det. För jag och Kerstin sa för ett tag sedan att vi skulle åka till Stockholm. Och då skulle vi åka med Fly Me. Men så var inte Kerstin säker på att hon kunde åka. Så vi bokade inga biljetter då. Men så kom hon igår och sa att vi skulle åka. Så igår beställde vi biljetter. MED TÅG! Jag hade helt glömt bort flygbiljetterna. och tur var väl det :) haha.

Ikväll skulle jag till Mimmi egentligen, men nu ska jag inte det. Palla alla som inte pallar mig liksom. Jag pallar bara Mimmi :p
Så istället ska jag äta räkor och mysa. Det är så gottit.

Och alla kom ihåg. På söndag klockan 11.00 är det Mässa i Hagakyrkan i Göteborg. Det blir kalascoolt. För då ska vi sjunga och sjunga med kazoo. Hur ballt är inte det på Gudtjänst då:P haha. Undrar om Gud gillar kazooer? Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback