Gudtjänst

Idag var det Gudtjänst i Hagakyrkan och våran kör sjöng där. Det var lite coolt haha. Prästen var inte alls så tråkig som alla andra prästar brukar vara. (Inte för jag har varit på gudtjänst i Sverige innan men ändå). Och jag har kommit på att fatta vad skönt det måste vara att tro på Gud. Typ om man är jätteorolig över någonting så tror man på Gud och lägger över problemen på honom så kanske han hjälper än. Det känns nog i alla fall mycket bättre sedan om man gör det. Eller om man har varit jättedum mot någon. Så ber man gud om förlåtelse. Då borde det kännas lättare att leva. Tror jag. Jag skulle vilja tro på gud. Fast det gör jag inte, men jag är nog inte ateist. Jag är inte konfirmerad heller. Hmmmm....

Sedan skulle jag göra om en bild i Photoshop som är läxan i Estetisk verksamhet. Jag som verkligen älskar photoshop med (or not). Så hade jag suttit typ en timme och gjort massa skitsaker med bilden och var nästan klar. SÅ bara allt stängdes ner och jag hade inte sparat. Blir man förbannad då eller? Jag ska aldrig mer öppna det där jävla skitprogrammet (oj förlåt gud, nu svor jag ;P) för det är helt värdelöst. Hata hata. Nu har jag gett upp det där.

Imorgon ska jag till skolan igen. Palla? Nej, men men. Orka alla som tjatar ihjäl en. Och imorgon ska jag ha utvecklingsamtal. Kul Linn! Men jag har varit rätt duktig. Och det är faktiskt sant. Jag går till och med på Extra engelska på torsdagar så jag slutar fett sent! Hur ambitiöst är inte det då? :)

Nu har jag bara ett problem. Jag måste skriva en dikt med orden:
egentligen
orsak
parodi
mun

Jobbigt! Det är inte jag som kommit på det. Hur kan man skriva en fri dikt med ordet parodi i? Man är ju fast. Kommer ni på något bra så skriv och tipsa mig!

Och om 3 veckor och 6 dagar ska jag och Kerstin till Stockhoooolm. Christofer fyller 18 och det är såå coolt :P haha. Vi ska åka tåg sammanlagt 10½ timma hahaha. Jag som hatar tåg. :P. Men jag får ha med mig mp3 för det har alltid Kerstin, och jag har ju så lätt för att bli rastlös. Det ska i alla fall bli jättekul att träffa henne. Har inte vart med henne på jättelänge. Nästan inte sedan Malta :(
Men men. Hoppas det blir ändring på det nu. Och en sak ska ni veta om Kerstin. Hon är typ bäst på allt :)


Klicka för större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback