Henån är jag, jag är Henån

Mina föräldar säger att jag ska vara öppen för förslag. Jag lyssnar på dem så idag gick jag och köpte moderatskor. Jag kanske borde måla ett rött och ett grönt moderat-M på dem. Man blir ju mer konservativ ju äldre man blir och jag börjar bli gammal. Haha.

Vi hade spinning på gympan men ja kunde inte vara med. Jag och Fridtiof gjorde en deal. Om jag slapp v ara med idag och mamma skriver en lapp så ska jag vara med på ALLA gympalektioner som är kvar under Idrott och Hälsa A (kursen är slut i slutet av 2an)

Jag har just kommit på att jag är från Henån (eller kommit på och kommit på, jag kom att tänka på det idag). Jag är en Henånbo. Precis på samma sätt som Angelica är en Stenungsundsbo (egentligen Dödsmål) eller att Mimmi är en Onsalabo. Jag är från Henån och det är typ bäst egentligen:)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Henån är bäst näst efter Onsala dåå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback