Jag är Sveriges smartaste barn :)

Idag kom jag i tid till skolan. Trots att jag gick upp jättesent och åkte en jättesen buss. Skickligt Linn. :).  Vi hade estetisk verksamhet men jag satt bara och snackade med Ed :P haha. Askalas. :). Sedan hade jag bokseminarium. Jag hade bara läst 38 sidor i boken, men jag improviserade och hade massor med åsikter så det gick bra ändå. haha.
Vi har en ny cateringfirma nu. Så dålig är den. Idag fick vi räk och makaronröra. Det kan vara gott var för sig men inte ihopblandat med massa annat joks. Jag, Willow, Mimmi, David och Mikaela satte oss ute i solen. Det är ju såå varmt nu. Värsta skönt. Så var vi inne i en butik och jag hittade en jättefin kjol. Den var så Linn på nått sätt. Men den var jättefin. =).
Klockan kvart över tolv samlades vi med Karin. Haha, hon är så flummig. Men det är kul. Vi skulle åka och se på inspelning av Sveriges smartaste barn som är något program som ska sändas på tv3 snart. Jag tyckte att jag kunde vara med där. Men de som var där var 11-12 år och det var skitsvåra frågor. Jag kunde typ inte en enda och barnen kunde alla. Smartchild :) Jag vill också vara så begåvad. Men programledaren var helt blåst, och ändå har hon vart programledare rätt mycket. Och hon kunde ingenting. Vi satt längst fram men jag, Mimmi och Mikaela gick i pausen innan finalen för annars hade vi missat bussen för det höll typ på till kl 18.
Och vet ni? Det har brunnit på thairesturangen i Henån. Men vi har faktiskt en brandstation i våran lilla by så det gick bra. Hehe. Men nu ska jag se på Tack gode gud för det är så otroligt bra. Haha. Teater vettni :) Bra grejer.
Imorgon börjar jag kl 12, fast egentligen inte. Men jag ska jobba hemma för jag pallar inte skolan :). Men men. Jag är faktiskt bra! Jättebra, för man ska inte vara lessen. Det har jag lärt mig, för jag är bra:).  Man ska inte lyssna på ovesentliga människor. Gör inte det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback