Magnus Uggla är BÄST, jaa efter Ola Salo då...

Jag kan inte förstå hur någon bara kan MED att anmäla Magnus Uggla för att han sjunger "ringer vi in en skum polack".
Okej, läser man BARA den raden kan det ju låta som hets mot folkgrupp. Men lyssnar man på hela låten så är det inte polackerna han hänger ut utan alla überrika människor som anställer polska byggarbetare till ofattbart låga löner.
Uggla är ironisk när han sjunger de flesta av sina låtar. Och det betyder att han är emot de där rika människorna som ringer in skumma polacker som arbetar svart. Han är alltså inte emot polacker.

Igår satt jag med photoshop länge länge. Mitt tålamod höll på att spricka, men det höll. Jag verkligen inte gillar photoshop. Men så reducerade jag några bilder på mig, Kerstin, Christofer och Tim. Haha. Det var väldigt kul. Jag fick typ hälften så smal hals och massa smink och så tog jag bort mitt födelsemärke. Men det vill jag absolut inte göra i  verkligheten. Kom på när jag tagit bort det på en bild att hakan ser mycket bredare ut utan födelsemärke. Så det får allt sitta kvar i all evighet. Haha.

Idag är jag sjuk, hrm. Ont i magen hade jag inte på morgonen dock men sedan hade jag ont överallt. Sov i bussen på vägen hem och i bilen på väg till Donnergymnasiet (min bror skulle göra intagsprov :P). Och om jag då hade vart i Högsbo och spelat beachvolleyboll i fyra timmar hade jag nog svimmat. Så nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Och ikväll är det TimeOut. Hur kul är inte det då? :D haha. Det har slagit Stockholm Live i humor denna säsongen.
Men nu har jag oandligt tråkigt. Klockan är bara 11.36 och timeout börjar kl 20.00. Det är... 8 timmar och 24 minuter kvar. Usch. borde egentligen läsa Pesten men jag fattar ingenting, borde egentligen plugga matte men jag fattar ingenting, borde skriva klart mitt reportage och min parodihelvetesdikt, men jag orkar inte. Behöver inte plugga engelska något mer för jag är klar och där förstår jag allt. Så meningslöst.

Jaja, livet går vidare :) Och nu ringde jag min bror som var i lägenheten och väntar tills klockan ska bli kvart över då då kan ska göra sitt spelprov på Donnergymnasiet. Och nu ska han skicka min estetiskverksamhet bild som blir bäst av allas. Så coolt va :) haha. Han är snäll min bror :). Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback