Willam Forslund är TV-kändis

Wiliam Forslund är med i Wildkids, fast inte William Forslund i min klass. men det är ungar som addat honom på msn:
s1m0n säger:
det är inte du !
s1m0n säger:
moget att göra en msn om nån anna
s1m0n säger:

det är för sånna som hatar sitt liv

HAHA! Shit vad illa. Men så roligt. Stackars William :)

Idag var jag ledig från skolan, eller typ i alla fall. Ville inte se på film så då gjorde jag inte det heller, och snart ska jag till Kungsbacka. För William fyller år. Varför heter alla William? Världen borde uppfinna fler namn. Som Trilla :)
Nu är det looooooov. Så skönt. Ska bara vara hemma och mysa och ha kalaskul. Har inte lust att gå tillbaka till skolan sedan. Jag är så jävla klantig! åååååh. Linn, håll din mun stängd för helvete! Du bara förstör! ÅÅh!

Jag fick VG+ på min reklamaffish i grafisk kommunikation. HAHA:D så jävla bra. Den var inte alls bra tyckte jag. Min filmaffish var mycket bättre. Men Boll-Peter är ju speciell. :P .


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är ju grym Linn! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback