Ed <3

Weiie för helgen. Ed har varit här hela tiden. Myyyys. Han kom i fredags och då åt vi pizza. De var jätteäckligt, men det gjorde ingenting :D . Så såg vi på massa tv. För jag tycker inte om att se på tv så han skulle läsa mig :p haha.
  På lördagen gick vi ut på stan och kikade runt. Då träffade jag Jennie och Christina. De hade varit på flöjtträning eller någonting :). Kul att träffa dem. Sedan skulle jag och Ed åka till Orust och då satt Jennie på centralen och sedan kom Eric, Bella och Lisa. Weiiie. Det var evigheter sedan jag träffade Lisa. Typ innan jag slutade på Henån i 8an. Sakna dig.
  På kvällen såg jag och Ed på School of rock och Hipphipp jul eller vad den heter. Så roligt. School of rock är typ världens bästa film. Och Ed tyckte att mina stjärnor i taket var jättefina :). Weiiie. Varför ska han bo så långt bort? Det SUGER ju! Men den 16e maj kl 20.02 ska jag och Kerstin till Stockholm :D Weiiie. Va kul vi ska ha då. Ferre då eller? ;P haha.
Idag vaknade vi jättesent. Ashärligt att sova länge. Sedan såg vi på sista avsnittet av Hipphipp och så såg vi på Hair, men då somnade jag igen :). Sedan var Ed tvungen att åka hem :( :(. Jag följde med honom in till Göteborg. Sakna honom JÄTTEMYCKET!! Ring mig sen <3.
  Jag fick vänta jättelänge på bussen hem , och då träffade jag Linus i Majorna och OSKAR!!!! Hjalmars kopia. Sååå coolt. Har inte sett honom sedan i somras, men nu var allt Hjalmar-hår borta så nu var dom inte så lika :( Men men. På Tjörnsexpressen satt det en Marilyn Monrooe-tjej bredvid mig. Haha. Asfin var hon och på 370an var Johanna :). Stora magen :). Hon mådde jättebra och jag tror det kommer gå jättebra för dig :) Och hoppas allt blir bra imorgon med M .

Nu sitter jag och lyssnar på The ark <3 och detta var bästa helgen på mycket länge, men jag missade att träffa mina Ödsmålsvänner :(. Angelica, Lina, Michis och Sandra. Sakna 9an jättemycket. Vi var helt enkelt de bästa. Mellerud-06 - Så bäst. Förutom Toms utbrott på mig på morgonen. Men hur viktig är han? Som om han skulle kunna spränga Tjörnbron. Jag har sån där megafon: Eller hur Lina? =) Vi älskar honom. 9E <3 Om man skulel kunna gå i 9an hela livet skulle jag gjort det. Det skulle fan vara värt :)

image45

image46

Kommentarer
Postat av: Edvard

jag älskar dig mest av allt i världen <3
=D =D =D

2007-05-07 @ 20:50:22
Postat av: Mimmi

Ni är söööta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback