Idag har varit en superduperbra dag :)

Idag fick jag veta att Sofia på Ekerö och jag var på Malta samtidigt i somras och hon känner massa folk som jag träffade där :P. Askalascoolt ju :) . Jag saknar Malta jättemycket. Jag, Kerstin, Adrian och Christofer <3. Vi ägde alla. Sakna oss.

Idag det Göteborgsvarvet och Nato-möte eller vad det heter. Det är typ demostrationer då, p.g.a. nato-mötet alltså och det är mycket bra. För om vi går med i nato kan vi lika gärna lägga oss ner och dö allesammans. Jag hörde för ett par veckor sedan några killar i min klass som diskuterade det här med lumpen. Ingen av dem skulle ligga i lumpen. En (ganska konservativ) killes kommentar var "Men Sverige kommer ju aldrig hamna i krig", men om vi går med i Nato blir det ändring på det serru. Då kommer vi då hjälpa USA i alla krig de är med i istället för att vara neurala. Och att vara med på Bush påhitt är ingen hit precis. För det är väl inte många i detta land som kan avguda honom? Nej, nato är ingenting för ett sånt litet skitland som Sverige :). Haha

Min bror och pappa är i Polen. De åkte klockan 11 igår. Fick sms av pappa i morse kl 8.05. DÅ hade de precis kommit fram till Polen och skulle åka buss 62 MIL! Det är sjukt långt. Längre än till Stockholm och till ISS.

Och idag var jag och tittade på en moppe i Ellös som jag ska köpa. Den var jättelätt att köra och detär bra för den moppen vi har nu är jättejobbig. Fick köra hem den från teatern idag där Magnus lämnat den innan han åkte. Det var typ en mil. Men det var faktiskt härligt att köra.

Ikväll är det Eurovision song contest. Weiiiie. Heja The Ark mest av allt i hela världen <3 . Finns det någr bättre? Nej det gör det inte. Jag och mamma ska ha myskväll och Edvard ska bara störa mig :P. haha. Men men jag tycker om honom ändå <3

Kommentarer
Postat av: kristin

synd för dig att the ark sög hårt

2007-05-13 @ 12:16:45
Postat av: edvard

och vem fan är du kristin? jävla random =D

2007-05-13 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback