Linn har alltid rätt

Det är otroligt bra att blogga.  Istället för att prata liksom. Om ja skriver alla mina åsikter här istället för att säga dem i skolan borde allt bli kalasbra. Och den som läser min blogg får faktiskt skylla sig själv. Betyder jag så otroligt mycket för er att ni måste leta efter mig och mina åsikter på nätet? Kanske inte.

Idag hörde jag på radion. De skulle lotta ut en Singapore-resa om man ringde in och sa vad man skulle kunna göra för att få de biljetterna. Då var det en man som ringde in och sa att om han fick biljetterna skulle han rösta på sossarna i nästa val. Haha. Det tyckte jag var jätteroligt. Sedan hade jag nationellt prov i matte. Det gick jättebra faktiskt. För att vara mig då. Fast jag missade vad median var för något. Jag som alltid kunnat det. Så gjorde jag fel. Väldigt klantigt, men men.

Blev förbannad höromdagen på några i klassen. Jag tänkte att det här var fan droppen, men så idag tänkte jag att det var kanske inte så farligt ändå. Jga kan ge dem en chans till, jag överreagerade kanske. Men NEHE då! Fortsätt ni idag med, men du var nog den sista av er jag trodde skulle säga något mer. Vad det är för fel på alla, i alla fall alla som börjar på bokstaven W och F. Men men, det lär man aldrig få veta. Vill jag ens veta? Nej jag tror inte det!

Kommentarer
Postat av: Alex

det man får överleva på i sådana fall är att veta att man är älskad av andra (för det är du! Hela ELgänget om inte annat) och att du är bättre än dem. För det är du verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback