Stockholm

Just hemkommen från Stockholm. Fyra timmars sömn i natt för mig och Kerstin. Härligt. Sov dock lite på tåget och vaknade av att min hand sov (?) och den har fortfarande ont. Undrar vad som kan ha hänt. Stockholm var i alla fall otroligt megaroligt. Jag drack 3 liter cola i fredags och det var inte så jättegott faktiskt. Men Ed var ju där så då var jag glad ändå :) Älska honom <3 <3 . Sjukt kul jag hade i alla fall. Cola, Ekerö, Edvard, Fest, Film, Kundvagn, Bowling, Musik <3
   Sedan träffade jag en kille med asbra musiksmak, men han förstörde min mobilladdare så nu kan jag inte använda min mobil imorgon. Smaaaart? Eller inte, men det löser sig. Jag och Kerstin ägde alla stockholmare på bowling och Edvard är söt.
   Midsommar nästa <3


Idag hörde jag också att moderatfanskapen ska införa en lag om två år som säger att man ska hjälpa mobbade barn. När ska de komma med några nya lagar? *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback