Förändringar sker fort som fan

Alltså jag blir så arg. Okej att moderaterna gör massa skit, det vet vi ju alla. Men när sossarna börjar ta efter. Då blir man besviken. Nu vill alla partierna (utom möjligtvis Vänsterpartiet) förstöra skolan och ungarna ska bli vuxna så himla tidigt. Jag hade tänkt såhär. Moderaterna vill ha betyg från 6:e klass. Jag hoppades på att de inte skulle hinna genomföra det innan nästa val men nu vill sossarna också det. Jag blir så arg.
 Nu har många socialdemokrater gått en kurs så att Sossarna ska bli Sveriges mest företagsvänliga parti och Moderaterna är ju som vi alla det Det nya "arbetarpartiet". Snälla. Vart är Sverige på väg? För det första. Moderaterna ljuger. De är inte alls ett arbetarparti eftersom de inte gynnar arbetarna, men om Socialdemokraterna blir ett företagsparti går ju Sverige under. De kanske ska ta och bilda allians med only Moderaterna istället.

Jag ska inte ha barn. Jag bestämde det idag. Innan ville jag ha två barn som skulle heta Saga och Mio, men inte nu. Tänk om jag får sitta med min gravida mage i "Gravidskola" så ska de lära barnen att höra siffror och bokstäver i magen och inte musik. Så sedan när de kommer ut har de IQ 100 och börjar skolan när de är två och avslutar sin obligatoriska utbildning ungefär i klimakteriet så de är riktigt jäkla utbildade och verkligen kan ALLTING som man inte behöver kunna egentligen. Vill man sedan bli något fin och tjäna pengar får man utbilda sig vidare förstås. På gymnasiet (som varar i 9 år) har de läst 18 mattekurser ända upp till Matte R och de kan tala 15 olika språk, men inte kommer man kunna åka utomlands för miljön är totalförstörd och vi  har stoppat all invandring så inte har man någon nytta av dessa 15 språk. Betyg ges från 3 års ålder och staten kommer inte finnas. Har man inte råd med sjukförsäkring får man skylla sig själv, men skolan ska vara gratis och obligatorisk fast vill man ha barnen i en fin skola så kostar det lite cash så lär man sig lite till utöver allt det jag nämt nu, för det är ganska nödvändigt. Pension existerar inte eftersom man börjar jobba när man är 50. Då måste man ju jobba så man kan betala sina studielån. Diktaturen har uppstått i Sverige (när alla andra länder i världen avskaffat den) och de som bestämmer är Sossar och Moderater ihop, plus några extremister som körde ut alla invandrare.

Skulle jag sätta mina barn i det samhället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback