Alla talar svenska, ingen talar sanning

Jag har just läst ut en bok. "Stora Journalist-Prisse". Den handlar om en journalist på Kvällstidningen och arbetet kring hans nyheter. Alltså BARA bullshit. Jag kan bara säga ännu en gång att jag kommer aldrig bli journalist, aldrig lita på en journalist och jag tycker att deras arbete är riktigt äckligt och fel. Journalister förvränger människors hjärnor och det är journalister som gör folk till sjuka i huvudet. Ofta i alla fall.

Man läser i en tidning om detajerade mord och det påverkar folk som kanske har en liten skruv lös någonstans och sedan p.g.a. artikeln så går dens liv åt helvete. Trots att man kanske skulle kunnat förhindra det. Man ser bilder på döda människor nere i u-länderna efter något självbombsattentat. Det påverkar barns framtid och hjärna.

Nu menar jag inte att hela kroppen blir förstörd fysikt men psykist kan den bli det. Min hjärna har blivit det. Och efter jag läste denna boken blev det värre. Journalisthatat ökade och jag menar HUR bra är det att gå runt att hata journalister. Inte bra!

Hatet bland världens människor bara ökar och ökar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback