Fars dag

ÅRETS FARSDAGPRESENT: 5 NUMMER AV SPORTMAGASINET

fars dag?


Hallå? Vad är detta? Skulle sportmagasinet vara intressant för män? Alltså jag blir så arg. Fast jag är ganska ofta arg men nu. Bara för att man är man är man automatiskt sportintresserad. Min familj hatar sport,nej hata är ett starkt odr men eftersom jag är tonåring så ska man tänka svart eller vitt, och vi hatar ju sport mer än vad vi älskar den. Eller vi bryr oss inte. Ska jag då gå och ge 5 nummer av sportmagasinet till min far? Nej, men och andra sidan skulle jag inte ge honom en slips eller om det inte var en slips med Shakespeare på, men det har han redan.

Visst ska man generalisera, men detta är lite för mycket. Jag kommer alltså inte kunna ge "Årets farsdagpresent" till min pappa. Men jag ska komma på något coolt och skicka in till Punkt.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback