Lev idag

Alla frågar mig om jag har ögoninflammation eller om jag mår bra eller om jag är sjuk bara för att mina ögon är en aning röda nu för tiden. JAG MÅR BRA! Jag lovar och mår jag inte bra beror det definitivt inte på ögonen. Jag hoppas Joanna kan ge mig några flera bra biverkningsmediciner i november. Jag ser lite udda ut hela jag nuförtiden men det blir snart bra.

Tack vare min APU-plats har terminen gått lite fortare och häromdagen tänkte jag till och med på sommarlovet. Sedan kom jag på mig själv och undrade vad jag höll på med. Om man ska tänka på sommarlovet varje gång det är slut så kommer ju livet gå SUPERFORT och det är riktigt dåligt. Man ska leva som om man skulle dö imorgon och drömma som om man skulle leva för alltid.



Livet är som att spela fiol inför publik och lära sig instrumentet medan man håller på

Dessutom fattas vissa strängar och publiken är inte intresserad                                ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback