Mode, kläder, sex och allt annat som intresserar västkusten

Jag funderar på att byta profil på min blogg. Från politik och samhälle till mode kanske. Eller dagbok där jag kan skriva ut hela mitt liv så hela världen kan läsa. Nja, jag tycker det är ganska töntigt faktiskt. Men detta GÅR inte längre. Jag kanske borde lösenordsskydda bloggen.

Min blogg är inte till för att uppröra folk, absolut inte. Den är till för att jag ska kunna få skriva av mig all skit som jag inte orkar med så att det slipper gå ut över skolan. Men bättre blir det inte när diskutionerna som jag lämnad i skolan fortsätter på min blogg. Så från och med nu blir de flesta av mina politikska inlägg okommentarbara. Detta är inget diskussionsforum.

Och en sak till
 
Man ska vara snäll mot alla!
-
och det ska jag säga att anledningen till att jag skriver så mycket skit om moderaterna är just därför. För att jag tycker att man ska vara snäll mot alla. Jag börjar gråta när jag ser folk som är ledsna eller ensammna eller folk som inte har råd med någonting, men framförallt ensamma själar. Och mycket som moderaterna inför/ska införa gynnar bara de rika och de som redan har det bra. Sånt kan jag bli jätteledsen över. Om jag inte kännt så här så hade jag fullkommligt struntat i politik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback