Vad pratar man om?

Nu kommer jag generalisera jättemycket, men det får man!


Jag förstår inte hur tjejer kan umgås med varandra utan att prata politik. Folk som sitter på caféer dagarna i ända och pratar och pratar om hela världen. Vet man ingenting om dessa personer som man lägger ner så otroligt mycket tid på i sitt liv? Vet man inte vad de har för människosyn? Om inte, hur ska man då kunda prata om någonting? Det är ju folks olika människosyn som är grunden till deras politiska plats på partiskalan. Jag kan inte komma på någonting där människosyn inte spelar roll, utom möjligtsvis skvaller men något mer måste man ju prata om.

Nej jag ska nog inte ge mig in på det där. Jag förstår bara inte. Okej att man snackar, men prata och umgås så mycket? Jag hade bara blivit förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback