Blodprov

Skulle ta mitt sista blodprov som avslutar min behandling idag. Skulle gjorde det ett par dagar efter nyår men det blev inte så. Men så hade jag ialla fall åkt iväg till vårdcentralen och satt bedövningsplåster på armen. Jag har ett väldigt tydligt blodkärl som jag tänker på när jag sätter på mitt plåster. Det syns verkligen. Men sköterskan som skulle ta provet missade en gång och igen och igen och igen och igen. Till slut svimmade jag. Så jag fick inte tagit mitt prov. Inte idag heller. Usch!

Kommentarer
Postat av: jossan

usch, blodprov är inge vidare kul.. ha en bra dag:)

Postat av: t

var bara tvyngen att kommentera: Du skriver bra tycker jag! :)

2008-02-11 @ 16:28:07
URL: http://royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback