Fotboll

Sverige spelade jättejättedåligt. De är inte värda en plats i kvartsfinal. Jag har fundeat över varför fotboll är så stort i Sverige. För vi har verkligen ett kasst landslag. Vi är mycket bättre på ishockey, friidrott och curling. Men ingen bryr sig om det. Borde vi inte satsa suportrar på det? Nej då. Tydligen inte. Men skitsamma. Jag hatar sport. Och speciellt fotboll.

Och jag är arg över att busstidtabellerna inte kommit ännu. Beställde för flera veckor sedan.VÄRDELÖST!! Nej, det blir att ta moppen då och bättra på miljöförstöringen:) Härligt. Fast jag dricker ekologisk jordgubbssaft fast det är ENDAST för den är god. Ekomat är överskattat! Här komer vi med ekologiska banener från Brasilien som har åkt flygplan och det är sååå miljövänligt, fast de har miljövänliga start och landningen. Jaja det hjälper nog. NOT. Nej nu ska jag gå och mjölka grannens ko.. Hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback