Brott och straff

I fredags var jag och såg Brott och Straff på Backa Teater. Och jag blev helt paff. Jag kan nog ärligt säga att det var den bästa teaterföreställningen jag sett i hela mitt liv. Och jag har sett mycket teater. Under mordscenen satt jag och rös och tyckte bara att det var så jäkla bra. Regissören Mattias Andersson vet verkligen hur man skapar kaos på scen. Joel Kinnaman som Raskolnikov gjorde rollen så bra. Hans ögon i de förrvirrande scenerna... Jag skulle kunna säga hur mycket som helst om föreställningen. Det var det bästa jag sett i hela mitt liv.

Och igår sms:ade Otto Båth mig och frågade om jag skulle komma på Schtunk i Stenungsund så jag tänkte "varför inte?". Det gick bra, publiken var med osv som vanligt. :) bra. Fast jag hade fortfarande inte smält fredagens skräll. Haha.

Idag var det Gudtjänst så jag gick upp klockan sju och övningskörde till Strandkärr. Gudtjänsten var fin, men nattvard och allt. Haha. Nu är det bara att ladda inför nästa helgs konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback