Konsert

I lördags, på internationella kvinnodagen, hade vi konsert. Det gick hyfsat bra. Olivia Bergdahl och Lina Ekdahl läste bra diktier om feminism och miljö. Edvard var där och allt gick väldigt bra. Igår hade jag, Miranda, Olivia och Cecilia samtalsgrupp och det var skitkul.

Idag har jag suttit och skrivit en artikel till tidningen och den blev faktiskt jättebra. Var inte ens tveksam när jag läste igenom den, nu har jag sett på Pirates of the Carribean 3 och imorgon ska jag till Nösnäs och träffa mina alldeles speciella vänner Lina och Chelikka. Allt går väldigt bra nu. Bra!

Kommentarer
Postat av: amina

jag firade kvinnodagen med pompar och ståt...i min säng. jäkla förkyldning. Men jag har både träffat Lina och Olivia. enna tjejer. hej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback