Shirley Valentine

I söndags hyrde jag och mamma film. Vi såg Råttatouille och den var fööör rolig. Dessutom är det Gustaf Skarsgård som gör rösten till råttan. Skrattade länge och var glad.

Och igår var det sista körövningen innan konserten på lördag. Det gick hyfsat bra tycker jag allt trots att jag var tvungen att gå tidigare för att hinna till Pustervik där jag skulle se på teaterpjäsen Shirley Valentine. På teckenspråk. Riktigt häftigt faktiskt. Fast jag har fortfarande inte smält Brott och straff från i fredags på Backa teatern.

Imorgon ska jag i alla fall börja filma. Det känns bra. Det känns som om jag håller på att bli sjuk. Alla på dagiset är lite halvsjuka och jag FÅR inte bli sjuk! FÅR INTE! På måndag kan jag bli sjuk men inte innan helgen.

Långt kvar till skolan börjar igen. Känns skönt. Riktigt skönt. Det bästa med att gå i skolan är faktiskt att plugga!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är eran konsert klockan 14 i Hagakyrkan? Jag kommer gärna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback