Intervju

Intervjun i måndags gick jättebra. Jag och Eva hade svar på tal på allting. Detta kommer bli så bra och hon kan seriöst inte skriva något dumt om oss. Det finns inget dumt att skriva. Jag skulle lyckas så jäkla bra som moderat. Skulle blivit riktigt framgångsrik. Saken är den att jag tycker det är oviktigt att vara framgångsrik. Det handlar bara om att man vill ha högre status än någon annan så man ska kunna se ner på folk. Nej inget för mig. Men jag skulle kunna lyckas jävligt bra om jag försökte :D

Idag skrev jag klart vår ena resulotion och vi har fått nästan 11 länder med oss och det är riktigt bra. Jag är bäst på att försvara dödsstraff och kriget i Irak. MVG här kommer jag :)

Nu sitter jag och lyssnar på nyheterna med ena örat och då pratar dom om att föräldrar är oroliga över att fritidsledare inte har högskoleutbildning. Alltså jag blir så arg. Dom har ju för fan 2 års eftergymnasial utbildning. Ska man behöva 10 års utbilndning för allting här i livet eller? Ska man utbilda sig tills man är 50 och jobba tills man är 90? HUR TÄNKER MAN? Seriöst. Sånt gör mig förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback