2 år kvar

Idag är det exakt 2 år sedan Moderaterna vann valet. Vilket betyder att det är hela två år kvar. När jag och Annica gick runt i Nordstan stod Allians för Sverige och delade ut broschyrer och dylikt.  Men jag hoppas att folk har förlorat förtroende för dem totalt.

Precis när Alliansen vunnit valet sa finansministern Anders Borg att det skulle dröja minst två år innan man skulle se resultatet av deras arbete. Hittills har allting de gjort gått åt helvete. Och nu kommer lågkonjukturen. Det är bara inse att det är kört för dem. Speciellt för Jan Björklund. Alltså jag kan inte förklara med ord hur mycket den människan stör mig. Jag har just gått med i en grupp på facebook som heter "Jan Björklund. Avgå NU". Vi får be till Gud att det ger resultat. Jag hoppas ni inte missat de sjuka Jan Björklund sagt nu. Eller ja, det kan ju vara svårt att veta vad jag menar eftersom allt som den mannen säger är sjukt. Men jag tänker på när han pratade om att Sveriges skolor var så kassa jämfört med andra länder och att Sveriges skolungdomar är så dåliga och hänvisat till siffror som visar de motsatta. Om inte alla tappat förtroende för honom innan hoppas jag de gjort de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback