Män behandlas sämre än kvinnor? Eller?

Idag läste jag en artikel om Camilla Lindberg, ledamot för Folkpartiet, som tycker att män behandlas sämre än kvinnor. Hon säger bland annat:

Feministiskt initiativ är fundamentalister (...) männen är förtryckta i samhället (...) Någonstans har vi skapat en hel generation, en hel nation, med lite mesiga män. Och det gör ingen människa glad (...) Min generations män har hela sitt liv fått höra att de ska vara snälla mot kvinnor, att kvinnor ska fram, att de ska backa och ge plats för oss tjejer. Det är en generation som är väldigt förtryckt.


Läs:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1534406/fp-politiker-man-ar-fortryckta

df

Det är inte vad det ser ut att vara. Eller?





Från något sjukt till något lite småroligt. Jag hittade också en artikel i tidningen om en man som börjat hosta blod. Läkarna hade hittat en tumör i lungan som de skulle operera bort. Men när de öppnade mannen visade det sig att det inte var någon tumör, utan det var en GRAN! En liten grankvist som låt och tryckte mot lungan. Och man tror inte att mannen råkat svälja granen, nej man tror att han har andats in ett granfrö som börjat gro inne i kroppen. Haha. Det är nog bland de bästa artiklar jag läst, och så kommer biologer och experter och säger att historien är osannolikt. Alltid ska det finnas folk som förstör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback