Venedig

Nu är det SOMMARLOV och jag går runt här i långärmad tröja, sportbh och haremsbyxor och väntar på att Mohammed ska födas (sportbh är förövrigt ett jävligt skönt plagg).

Jag läste Mirandas blogg och kom att tänka på när vi var i Venedig med kören över valborg. Riktigt najs. Första dagen var ett helvete och det regnade och allt var bara allmänt kasst. När vi kom fram till hotellet (efter typ 14 timmar) var det mitt i natten och vi var dyblöta. Vi upptäckte att det inte fanns någon värme på våra rum. NAJS! Jag försökte få på luftkonditioneringen fast tvärtom då så att det kom varmluft. "Det finns en knapp, men den funkar inte." Jävla skitdag.

Sen var allt frid och fröjd alla andra dagar.




Sköna citat:

Vi går hem från en konsert på kvällen. Det var aslångt hem och vi hade ont i fötterna.
Linn: Vi borde lifta med några killar hem. De tar ju säkert upp oss med en gång.
Lydia: Ja, frågan är när de släpper av oss.


Vi försöker komma på så många länder på bokstaven i som möjligt (vi glömde Italien pinsamt nog).
Lydia: Det känns som om det ska finnas ett land som heter något med Internationella....
Linn: Du tänker på Förenade Arabemiraten.



vn

v

nn

n m

b ,

bv
Vinnarna i Venezia in Musica (klicka på bilden för att se VÄÄÄÄRLDEN show)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Någon gång ska jag också dit ~ drömmer ~

Postat av: Frida

När jag ser det här tänker jag på alla gånger vi sågs, efter poetträffen när vi åt semlor i din lägenhet ..

2009-10-01 @ 21:08:51
URL: http://winterlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback